• Conxín l'elegida 

      Disla Sanz, Juli
      2002
      En intentar robar unes sabates, la Conxín és detinguda pels tres dependents, que la lliguen i l’emmordassen al magatzem de la botiga. La Conxín no entén perquè la mantenen allà segrestada i no avisen la policia. A més, ...
    • Inventari d'objectes perduts i altres 

      Escudé Gallès, Beth; Garcia Barba, Ignasi; Nolla Gual, Enric; Mestres Emilió, Albert; Díaz, Isabel; Julià, Gemma; Urroz, Teresa
      2009
      El suposat i mòbil Departament de Recerca i Arxiu d'Objectes Perduts fa una jornada de portes obertes. És, doncs, gràcies al tàndem que formen les doctores Moli(ner) i Font(coberta), responsables de l’arxiu, -dues científiques ...
    • Pretèrit perfecte 

      Abad, Mercedes
      1992
      En un nou món on el sexe ha quedat abolit, una funcionària informa a Susanna, una addicta sexual, de les regles que regeixen aquest nou món. Susanna recrea moments de la seva vida on recorda vivències sexuals passades ...
    • Rebombori 2 

      Teixidor Martínez, Jordi
      1977
      Rebombori 2 està inspirada en els fets que s'esdevingueren l'any 1789 a la ciutat de Barcelona: els rebomboris del Pa. Entre d'altres, els fets ens són explicats des del punt de vista de l'ordre militar, polític, religiós; ...
    • Setze jutges 

      Martínez Blázquez, José Antonio
      A la sala se celebra un judici amb aires de concurs televisiu. El jutge ha estat substituït per una màquina cibernètica. En no comparèixer l'acusat, Joan Poquet i Bo, se n 'escull un de circumstancial entre el públic, i ...
    • Si Déu és bellesa, la bellesa existeix? 

      Arribas, Albert
      2013
      Un conferenciant ens acosta, -si més no ho intenta-, de manera teòrico-pràctica a l'obra del pintor finlandès Vilho Lampi, amb un senzill maridatge de llesques finlandeses acompanyades d’un bon vi del Montsant, tot convidant ...
    • Tres variacions sobre el joc del mirall, amb un epíleg d'homenatge a Alfred Jarry 

      Sirera Turó, Rodolf
      1974
      L’obra està formada per tres variacions i un epíleg que juguen amb el concepte de teatre dins del teatre i que, d’una forma o altra, necessiten de la participació del públic. En la primera variació, la família Brown espera ...