Alberola Ortiz, CarlesGarcia Prieto, RobertoAlberola Ortiz, CarlesGarcia Prieto, Roberto2019-06-252019-06-2520022003-092019http://dcc.institutdelteatre.cat/handle/123456789/4462Els actors i actrius no tenen un paper fix, sinó que a cada escena canvien per tal d'interpretar situacions-spots diferents.Spot ens evidencia, a través de 16 escenes diferents, que som fills de la publicitat. Els spots formen part de la nostra cultura i del nostre teixit sentimental i és des d'aquests que ens relacionem i desdramatitzem la vida, però també és un dels punts en què la humanitat s’absurditza a si mateixa. A partir de situacions quotidianes i amb una fina crítica subjacent, sobrepassant l’anècdota, veiem uns personatges que parodien el comportament social hegemònic, com si visquessin en un anunci que mai s’ha d’acabar, amb un incessant consum de necessitats supèrflues.147PublicitatTeatre musicalTeatre de cabaretComèdia generacionalSpotObra