Ragué Arias, María-JoséRagué Arias, María-José2018-11-072018-11-0719932004-01-01http://dcc.institutdelteatre.cat/handle/123456789/3428Ficció i realitat. En molts moments de l'obra el somni, el deliri i els fantasmes que assetgen el món de la dona treballadora participen de la història. Num. homes actors: 0. Num. dones actrius: 3. Num. altres: 0.Aurora és una estudiant parisenca que està fent la tesi sobre economia magreví. Té una relació molt estreta amb les dues professores que li segueixen la tesi: Anna, de Barcelona i Amina, d'Argèlia. Entre les tres dones hi ha una relació amorosa que "encara no té nom". Una relació entre la sensualitat i l'admiració i el desig de construir una nova cosa que tampoc "no té nom, encara". Malgrat la intimitat d'aquest triangle amistós, Anna i Aurora no saben si Amina continua com a activista política des de l'exili. En una escapada en la qual Amina es troba il·localitzable, i a partir d'una notícia a la televisió, les dues amigues creuen que l'argelina, ferida pels trets de la policia, ha mort en un intent d'atemptat terrorista a Tizi Ouzo.63AlgèriaAmistatCondició de la donaDramaGelosiaHomosexualitatNacionalismePolíticaRacismeRealitat / FiccióTerrorismeEncara no té nomObra