Morales, IvánMorales, Iván2020-11-302020-11-3020192020http://dcc.institutdelteatre.cat/handle/123456789/4869Samuel Beckett (Sam) està assegut a la taula d'un bar; arriba Valerie Solanas (Val) amb taques de sang a la roba. Sam pregunta si ha d'anar a veure algú i Val respon que no. Ella comenta que la sang que du a les mans no marxa, i que no hauria hagut de fer mal a algú de qui no esmenta el nom si aquesta persona li hagués tornat el manuscrit. Sam li pregunta a Val si no ha vist a cap alemany i confessa que està en crisi creativa. Val l'acusa de tenir por i Sam respon que potser hauria de tenir una arma. Aleshores, Sam comença a proposar idees de pel·lícules o propostes teatrals que puguin fer-lo triomfar. Recorda, diverses vegades, que ell en una ocasió va arribar a conèixer un gegant. Val, que intenta rentar-se les mans de sang sense èxit, dona la seva pistola a Sam. Val afirma que, amb el seu crim, ha canviat la història de l'art. Sam marxa, amb l'arma de Val, qui torna a recordar-li que ell va conèixer un gegant. Sam s'acomiada de Val, tot i que ella dubta que mai arribin a dir-se adéu del tot.Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 SpainArtCreació artísticaTeatre breuSegle XXFeminismeEns direm adéu algun dia?Obra