Spot
Fecha de redacción2002
Número de personajesP4 H2 D2
EspacioEspai no indicat.
Resumen
Spot ens evidencia, a través de 16 escenes diferents, que som fills de la publicitat. Els spots formen part de la nostra cultura i del nostre teixit sentimental i és des d'aquests que ens relacionem i desdramatitzem la vida, però també és un dels punts en què la humanitat s’absurditza a si mateixa.
A partir de situacions quotidianes i amb una fina crítica subjacent, sobrepassant l’anècdota, veiem uns personatges que parodien el comportament social hegemònic, com si visquessin en un anunci que mai s’ha d’acabar, amb un incessant consum de necessitats supèrflues.
A partir de situacions quotidianes i amb una fina crítica subjacent, sobrepassant l’anècdota, veiem uns personatges que parodien el comportament social hegemònic, com si visquessin en un anunci que mai s’ha d’acabar, amb un incessant consum de necessitats supèrflues.
Notas
EspectáculoSpot
Director/esAlberola, Carles
Compañia/sAlbena Teatre
Festival22a Fira de Teatre al Carrer (Tàrrega)
TeatroTeatre Ateneu (Tàrrega)
Fecha del estreno2002-09-07
Enlace a 'Bases de Dades d'Espectacles'https://hdl.handle.net/20.500.12268/129902
ProloguistaAlapont Ramon, Pasqual
EditorialBromera
LugarAlzira
Fecha de publicación2003-09
Página/s147
ColecciónBromera/Teatre;29
Enlace al catálogoVer ficha
Información proporcionada por el autor2019
Última actualización2019-06-25