Ètica, tatoos i saldos
Drafting date2011
Number of charactersP2 H0 D2
SpaceUna gàbia de fils. Al centre, una cadira i una taula d’un restaurant de luxe.
Abstract
Notes
Només un dels dos personatges té text: l’actriu que interpreta el cap.
L’escenificació requereix la intervenció d’un tatuador -que tatua l’actriu en directe- i d’un maquinista en el paper de cambrer.
L’escenificació requereix la intervenció d’un tatuador -que tatua l’actriu en directe- i d’un maquinista en el paper de cambrer.
ShowÈtica, tatoos i saldos
Director/sPardo, Patrícia
Company/iesPatrícia Pardo
FestivalI Festival Russafa Escènica
TheaterSporting Club Russafa (València)
Release date2011-04-05
Release notes
Link to 'Bases de Dades d'Espectacles'https://hdl.handle.net/20.500.12268/120046
TitleObra escollida: 1996-2017
EpilogueRosselló, Ramon X.; Marcillas, Isabel
EditorComissura Edicions
PlaceValència
Date issued2017
Page/s336 p.
Bibliographic notes
L’obra editada inclou les il•lustracions d’Alba Cobo.
L'antologia també conté: ”En clau de sol”, “A trossos”, “Augusta”, “Avinyó”, “Escurar després de dinar”, “Comissura”, “Aristòtil ha mort o com ser un esnob gilipolles de merda”, “Yaël”, “La incomprensió”, “El fandanga de Marx”, “El meu nom és María José Guisado”, “Ací!”, “Cul Kombat” i “Les solidàries”
L'antologia també conté: ”En clau de sol”, “A trossos”, “Augusta”, “Avinyó”, “Escurar després de dinar”, “Comissura”, “Aristòtil ha mort o com ser un esnob gilipolles de merda”, “Yaël”, “La incomprensió”, “El fandanga de Marx”, “El meu nom és María José Guisado”, “Ací!”, “Cul Kombat” i “Les solidàries”
Link to catalogueView record
Last update2021-03-05