Mostra el registre parcial de l'element
El mètode
dc.contributor.author | Àvila Castells, Raimon | |
dc.contributor.other | Ollé Freixas, Joan | |
dc.date.accessioned | 2018-11-07T18:03:13Z | |
dc.date.available | 2018-11-07T18:03:13Z | |
dc.date.issued | 1994-Gener | |
dc.identifier.uri | http://dcc.institutdelteatre.cat/handle/123456789/4260 | |
dc.description | L'acció avança, força vegades, per la informació que proporcionen alguns cartells projectats al teló de fons. Els pensaments dels personatges també es verbalitzen. La proposta de l'autor és que cada personatge tingui una veu doble que, a través d'un micro, pronunciï aquests pensaments. Num. homes actors: 2. Num. dones actrius: 3. Num. altres: 0. | |
dc.description.abstract | Joan Oriol, professor de teatre, s'enamora de Laia, una alumna seva. El nòvio de Laia, que també és alumne de la mateixa classe, és renyat constantment pel professor. Al final, la classe acaba cuinant i cruspint-se el professor. | |
dc.relation.ispartof | Escena | |
dc.relation.ispartofseries | Col·lecció de textos ( Escena );8 | |
dc.source | El mètode | |
dc.subject | Comèdia | |
dc.subject | Educació | |
dc.subject | Teatre | |
dc.subject | Teatre dins del teatre | |
dc.subject | Triangle amorós | |
dc.title | El mètode | |
local.dataredaccio | 1991 | |
local.notesbibliografiques | Publicació bimestral. | |
local.teatre | Teatre Adrià Gual (Barcelona) | |
local.dataestrena | 1992-06 | |
local.numpersonatges | P5 H2 D3 | |
local.espai | Un espai: aula de teatre. | |
local.companyia | Alumnes de tercer curs de l'Institut del Teatre | |
local.citation.volume | 7 | |
local.enllaccataleg | http://cataleg.cdmae.cat/lib/item?id=chamo:25252&fromLocationLink=false&theme=teatre | |
local.datainformaciofitxa | 2004-01-01 |
Fitxers en aquest element
Fitxers | Grandària | Format | Visualització |
---|---|---|---|
No hi ha fitxers associats a aquest element. |
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
-
Obres
Col·lecció d'obres de la base de dades de Dramatùrgia Catalana Contemporània