dc.contributor.author | Garcia, Llàtzer | |
dc.contributor.other | Garcia, Llàtzer | |
dc.date.accessioned | 2020-01-28T16:54:57Z | |
dc.date.available | 2020-01-28T16:54:57Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://dcc.institutdelteatre.cat/handle/123456789/4642 | |
dc.description | Hi ha dos espais diferenciats:
- L'exterior és el present (estiu del 2007). És la façana enderrocada del 'Bones Stones'. So de grues.
- L'interior és el passat (hivern del 2000). És el bar 'Bones Stones'.
El 'Bones Stones' és un bar petit amb prestatgeries de vinils vells, de rhythm'n'blues i rock'n'roll. L'espai escènic és la sala interior del bar, per tant la barra es manté en off.
Tots els temes musicals que apareixen al text són dels Rolling Stones. La tria no és arbitrària sinó que les cançons s'han escollit per tal d'enriquir els personatges i fer avançar la història.
Totes les acotacions són en minúscules, així com el nom dels personatges.
El text està distribuït com un CD: "side" A i "side" B, amb 5 "tracks" a cadascuna. | ca |
dc.description.abstract | Davant l’enderrocament del bar ‘Bones Stones’, ‘e.’ es troba amb ‘ella’, un antic amor que desperta la nostàlgia per la seva adolescència, quan gairebé només escoltava els Rolling Stones i es passava el dia en aquest bar, quan pretenia ser un gran escriptor. Llavors, amb tan sols 19 anys, publicà un llibre de relats curts i sortia amb una noia de la seva edat. N’estava molt, fins i tot va demanar-li de viure junts, però un dia va aparèixer ‘ella’ al bar i en va quedar pres. A partir d’aquí, va començar a tractar com una tonta la seva nòvia i alliçonar-la, fins que ella li va dir que sí d’anar a viure junts i ell va trencar la relació. També es va embolicar amb la dona que duia el bar i li va declarar el seu amor, però ella, deixant-li clar que havia de parar d’idealitzar les dones com ho feia, el rebutjà, just abans de decidir tancar el local i matar-se, deixant un cadàver bonic.
Ara, al present, ‘ella’ li explica com ella mateixa s’ha anat apropiant de les personalitats de la gent a qui admira, i per què se’n va anar llavors, igual que farà ara, deixant-lo pensatiu. | ca |
dc.format.extent | 96 | ca |
dc.publisher | Cossetània | ca |
dc.relation.ispartofseries | Talia;14 | |
dc.source | Sweet Nothing | ca |
dc.subject | Triangle amorós | ca |
dc.subject | Literatura | ca |
dc.subject | Música | ca |
dc.subject | Adolescència | ca |
dc.subject | Sexe | ca |
dc.subject | Nostàlgia | ca |
dc.title | Sweet nothing | ca |
local.teatre | Sala Beckett | ca |
local.dataestrena | 2008-03-06 | |
local.numpersonatges | P4 H1 D3 | ca |
local.espai | Espai interior: bar; espai exterior: bar enderrocat. | ca |
local.premi | Premi Ciutat d’Amposta 2007. | ca |
local.premi | Premi Literari de Teatre La Carrova 2008. | ca |
dc.contributor.prologuista | Margalef, Maria-Josep | |
local.notesestrena | http://bdec.cdmae.cat/catalog/13328 | ca |
local.companyia | Cia. Vincles | ca |
local.enllaccataleg | http://cataleg.cdmae.cat/lib/item?id=chamo:121084&fromLocationLink=false&theme=teatre | ca |
local.enllacbdec | https://hdl.handle.net/20.500.12268/130054 | ca |
local.citation.pubplace | Valls | ca |
local.datainformaciofitxa | 2019 | |
local.titol | Sweet nothing | ca |