Mostra el registre parcial de l'element
Cul Kombat
dc.contributor.author | Pardo, Patrícia | |
dc.contributor.author | Sáez, Guadalupe | |
dc.contributor.other | Pardo, Patrícia | |
dc.contributor.other | Sáez, Guadalupe | |
dc.date.accessioned | 2021-01-14T11:29:05Z | |
dc.date.available | 2021-01-14T11:29:05Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://dcc.institutdelteatre.cat/handle/123456789/4921 | |
dc.description | Dramatúrgia d’un espectacle de circ, estructurada en diferents números. | ca |
dc.description.abstract | Dues dones-moble a l’entrada del circ. Una triangulista que és arraconada al fons de l’escenari per la directora d’orquestra. L’ajudant d’una llançadora de ganivets tota foradada per una munió de punyals (o foradada, potser, per la violència masclista?). Dues pallasses que decideixen posar-se una pròtesi de cul de mona per sentir-se atractives. Dues equilibristes vestides amb sis pantalons i deu suèters cadascuna... Dones que volen poder ser violentes, tenir barba i, al mateix temps, quedar-se embarassades. Dones que no volen ser dones. Dones que reivindiquen el dret de ser, simplement, persones-cul i així acabar amb la "sexificació", el binarisme i la construcció de gènere. Una construcció que les sotmet a una etiqueta imposada, l’etiqueta de “dona”, una etiqueta que –com va fer-ho amb les seves àvies i les seves besàvies- justifica que puguin ser potencialment apallissades, violades i assassinades pels homes. | ca |
dc.format.extent | 336 p. | ca |
dc.publisher | Comissura Edicions | ca |
dc.source | Cul Kombat | ca |
dc.subject | Circ | ca |
dc.subject | Teatre físic | ca |
dc.subject | Teatre polític | ca |
dc.subject | Feminisme | ca |
dc.subject | Condició de la dona | ca |
dc.subject | Gènere | ca |
dc.subject | Trans | ca |
dc.title | Cul Kombat | ca |
local.dataredaccio | 2015 | |
local.notesbibliografiques | L'antologia també conté: ”En clau de sol”, “A trossos”, “Augusta”, “Avinyó”, “Escurar després de dinar”, “Comissura”, “Ètica, tatoos i saldos”, “Aristòtil ha mort o com ser un esnob gilipolles de merda”, “Yaël”, “La incomprensió”, “El fandango de Marx”, “El meu nom és María José Guisado”, “Ací!” i “Les solidàries”. L’obra editada inclou collages de Po Poy. | ca |
local.teatre | Espacio Inestable (València) | ca |
local.dataestrena | 2015-09-24 | |
local.numpersonatges | P2 H0 D2 | ca |
local.espai | Indefinit. | ca |
dc.contributor.epilogista | Rosselló, Ramon X. | |
dc.contributor.epilogista | Marcillas, Isabel | |
local.companyia | Patrícia Pardo | ca |
local.enllaccataleg | http://cataleg.cdmae.cat/lib/item?id=chamo:2907174&fromLocationLink=false&theme=teatre | ca |
local.enllacbdec | https://hdl.handle.net/20.500.12268/116621 | ca |
local.citation.pubplace | València | ca |
local.titol | Obra escollida: 1996-2017 | ca |
Fitxers en aquest element
Fitxers | Grandària | Format | Visualització |
---|---|---|---|
No hi ha fitxers associats a aquest element. |
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
-
Obres
Col·lecció d'obres de la base de dades de Dramatùrgia Catalana Contemporània