Mostrar el registro sencillo del ítem
El hombre menguante
dc.contributor.author | Disla Sanz, Juli | |
dc.contributor.author | Pérez, Jaume | |
dc.contributor.other | Pérez, Jaume | |
dc.date.accessioned | 2021-04-21T11:41:41Z | |
dc.date.available | 2021-04-21T11:41:41Z | |
dc.identifier.uri | http://dcc.institutdelteatre.cat/handle/123456789/4960 | |
dc.description | L'obra pren com a inspiració clara la pel·lícula "The Incredible Shrinking Man" (1957), de Jack Arnold, que és alhora una adaptació de la novel·la "The Shrinking Man" (1956), de Richard Matheson. | ca |
dc.description.abstract | Davant del context real d'una crisi de valors, econòmica, artística i d'individualitat, un home que se sent poca cosa i precari revisa la seva biografia tot mirant d'entendre què és el que li provoca aquesta sensació. A la vegada que es reconeix ell mateix, també ens mostra els elements escènics de què es compon la seva proposta teatral i, especialment, el procés de creació biogràfica del seu personatge i com el mateix actor el construeix. Serà justament aquest acte de creació artística el que portarà l'home (i l'actor que l'interpreta) a superar la seva crisi personal. | ca |
dc.source | El hombre menguante | ca |
dc.subject | Comèdia | ca |
dc.subject | Metateatre | ca |
dc.subject | Individualisme | ca |
dc.subject | Crisi | ca |
dc.title | El hombre menguante | ca |
local.dataredaccio | 2014 | |
local.notesbibliografiques | Exemplar mecanoscrit | |
local.teatre | Espacio Inestable (València) | ca |
local.dataestrena | 2014 | |
local.numpersonatges | P3 H3 D0 | ca |
local.espai | Indeterminat (si bé s'entén que és l'escenari d'un teatre). | ca |
local.companyia | Pérez&Disla | ca |
local.enllacbdec | https://hdl.handle.net/20.500.12268/118333 | ca |
local.datainformaciofitxa | 2021-03 |
Ficheros en el ítem
Ficheros | Tamaño | Formato | Ver |
---|---|---|---|
No hay ficheros asociados a este ítem. |
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Obres
Col·lecció d'obres de la base de dades de Dramatùrgia Catalana Contemporània