Carles Alberola Ortiz

Carregant...
Foto de perfil
Adreça de correu electrònic
Data de naixement
Alzira (1964). Dramaturg, actor i director teatral. Comparteix amb Toni Benavent la direcció artística d'Albena Teatre. Ha obtingut alguns dels premis més importants en el camp teatral i les seves darreres obres han obtingut gran èxit de crítica i públic. Ha escrit algunes de les darreres obres amb Roberto García.
Nom

Resultats de la cerca

Mostrant1 - 2 de 2
  • Obra
    O tu o res
    (1991) Alberola Ortiz, Carles; Torrent Llorca, Ferran
    Després de tres anys sense veure's, Joan i Pere es troben davant la tomba d'una amiga comuna, l'Àngels. Recorden el passat. De sobte, es troben dotze anys enrera en una discoteca, el dia que varen conèixer l'Àngels i ambdós se'n varen enamorar. S'intercalen els records contradictoris de cadascun dels dos homes, reflexant la seva eterna rivalitat per aconseguir estar amb ella. L'Àngels és incapaç de decidir-se per només un dels dos homes que l'estimen. Aquesta situació "triangular" es veu reflexada en els espectacles de teatre i televisió que els tres representen.
  • Obra
    Nit i dia
    (1993) Alberola Ortiz, Carles; Torrent Llorca, Ferran
    En Joan és un guionista de telecomèdies d'èxit i un escriptor de teatre frustrat, que ha convertit la seva vida en fragments de memòria inventada, on conviuen el passat i el futur i on no hi ha lloc per viure la realitat del present. En Joan conviu també amb tres altres Joans, que no són més que les projeccions d'ell mateix en diferents moments de la seva vida, tan passada com futura. La seva vida és pur artifici, essent ja impossible discernir el que és realitat o ficció. Els personatges que apareixen són a voltes reals, i altres distorsions de la realitat o personatges de l'obra de teatre de Joan, eternament inacabada.