Daniel J. Meyer

Carregant...
Foto de perfil
Adreça de correu electrònic
Data de naixement
Nascut a Buenos Aires (Argentina), 1982. Va estudiar Arts del Teatre a COSATYC/ANDAMIO 90 amb especialització de direcció teatral i interpretació, a més de cursos a l’Obrador de la Beckett, a Eòlia i obtenir el Postgrau de producció i gestió d’espectacles. Pel que fa a la seva experiència professional, és l'autor d'A.K.A (Also Known As), obra que ha obtingut nombrosos premis, ha fet una extensa gira i ha estat traduïda a diversos idiomes. El 2021 va ser seleccionat per participar al «IX Laboratori de Escritura Teatral Fundación SGAE 2021» amb l’escriptura d’una obra titulada 'Scratch'. El 2019 es va fer la lectura dramatitzada del seu text 'Shoá' a la Sala Berlanga de Madrid. En quant a creació, ha dirigit i escrit totes les obres de la companyia Descartable Teatre: 'Historia de una reventada', 'Abans', 'Fusells', 'Nestea con vodka', 'Cola con anís', 'Deflacionable', 'Daian & Giggy Live Sex' i 'Descartable'. També va dirigir 'Tothom diu que està bé' i 'Dogma' (espectacle de carrer de PuntMoc). És l’ajudant de direcció habitual o director resident d’Àngel Llàcer i Manu Guix a musicals com 'Cantando bajo la lluvia', 'La tienda de los Horrores', 'La Jaula de las locas', 'Molt soroll per no res', 'El Petit Príncep' i 'Gerónimo Stilton, el musical', també en obres de text com 'Un cop l’any', 'La doble Vida d’en John' i 'Els bojos del bisturí'. També ha estat ajudant de direcció de David Selvas a 'El Màgic d’Oz', 'T’estimo si he begut', 'Boeing Boeing', 'Èdip 1,2,3,4' i 'Sin noticias de Gurb'.
Nom

Resultats de la cerca

Mostrant1 - 3 de 3
  • Obra
    I ara què farem?
    (2024) Meyer, Daniel J.
    La Vicky arriba a casa el dia que es jubila de la feina. El Lluís, la seva parella, vol obrir una ampolla de vi bo per celebrar-ho, però la Vicky opina que potser és millor esperar a un moment veritablement especial, i això els duu a plantejar-se quins moments ho són prou. La Vicky li diu al Lluís que, ara que tots dos estan jubilats, el primer que voldrà fer és anar al parc d’atraccions i adoptar un gos. En Lluís, poc entusiasmat amb aquestes idees, li recorda que, de moment, tenen reserva al restaurant de sempre. Durant el sopar, la parella humilia el cambrer i acaba marxant sense pagar el compte. Al carrer, la Vicky cau desplomada i el cambrer, malgrat l’ofensa, els ajuda i revela que és metge. Quan la Vicky es desperta, recrimina a en Lluís que sempre tingui tanta por de tot. El cambrer/metge els comunica que la Vicky té un coàgul cerebral i que s’ha d’operar d’urgència. En Lluís suborna el cambrer/metge perquè tregui la Vicky de l’hospital i acorden que els proporcionarà medicaments sempre que sigui necessari. A partir d’aleshores, la Vicky i en Lluís decideixen viure sense pors i aprofitar al màxim el temps que els queda.
  • Obra
    Scratch
    (2022) Meyer, Daniel J.
    La Laura, més coneguda com a DJ Laureen, per la seva feina nocturna gairebé no coincideix amb el seu xicot i enyora el temps de qualitat amb ell. La relació s’ha anat reduint a missatges de text i trobades sexuals ràpides i esporàdiques. A casa, mostra la seva vessant més íntima i sensible, amb el desig de reconnectar amb les amigues i tornar a compondre música amb la guitarra. A l’escenari, en canvi, DJ Laureen és segura, provocadora i sap utilitzar la seva imatge per fer vibrar el públic. La seva actitud desinhibida desperta en el Marc i en el DJ que actua abans que ella la falsa sensació que tenen dret a traspassar els límits i acaben abusant d’ella. Aquests abusos marcaran un punt d’inflexió que portarà la Laura a replantejar-se el seu futur com a DJ.
  • Obra
    A.K.A (Also Known As)
    (2017) Meyer, Daniel J.
    En Carlos és un adolescent com qualsevol altre noi de la seva edat, sense que aparentment pateixi grans problemes: estudia, escolta música i és raonablement feliç. Però resulta que és adoptat, els seus orígens són àrabs, i en un moment donat això li provoca una forta crisi d'identitat, ja que comença a ser víctima dels prejudicis racistes dels altres, que el victimitzen amb la seva mirada estigmatitzadora.