Roberto Garcia Prieto

Carregant...
Foto de perfil
Adreça de correu electrònic
Data de naixement
València, 1968. Dramaturg, director escènic, pedagog i guionista. Graduat per l'Escola Superior d'Art Dramàtic de València. Ha publicat i estrenat diverses obres teatrals, tant a València com a Barcelona.
Nom

Resultats de la cerca

Mostrant1 - 3 de 3
  • Obra
    Besos
    (1999) Alberola Ortiz, Carles; Garcia Prieto, Roberto
    L’obra presenta tot un seguit de situacions de caire humorístic en les que uns personatges es veuen immersos en problemes relacionats amb el sexe, l’amor i la infidelitat. I ho fan combinant el text amb cançons que formen part de l’imaginari col·lectiu espanyol. Així, per exemple, quan la Clara, en Josep i en Serafín decideixen formar un trio, es posen a cantar “juntos, un día entre dos, parece mucho más que un día”, i quan la Carme i en Paco fan l’amor, canten “izquierda, izquierda, derecha, derecha, delante, detrás, un dos, tres”.
  • Obra
    Scout
    Garcia Prieto, Roberto
    Un boy-scout que ha perdut el campament on estava, està fent auto-stop per trobar una cabina de telèfon des d’on poder trucar. Un cotxe el recull, i després d’una conversa sense importància amb el conductor, tots dos decideixen jugar a crear-se una nova identitat. Arriben a un bar de carretera on una cambrera sedueix el boy-scout, tot jugant a entitats inventades, i se l'emporta a l'habitació. Allí el noi reflexiona sobre el que li ha passat. Ella vol cobrar els favors que li ha fet, però el noi no té diners. Ella es posa nerviosa i discuteixen, fins que arriba el conductor, mata la cambrera i amenaça el boy-scout. Poc després, la noia i el boy-scout es troben al mig de l'autopista. La noia condueix, i decideixen prémer a fons el pedal de l'accelerador... Fins a tenir un accident mortal. El so del cornetí del campament del boy-scout fa suposar que tot plegat ha estat només un somni.
  • Obra
    Joan, el Cendrós
    (1998) Alberola Ortiz, Carles; Garcia Prieto, Roberto
    En Joan i l’Helena estan enamorats i parlen cada nit per internet, però hi ha un problema: només en Joan, sota el nom d’Indiana, ho sap, i l’Helena està enamorada d’aquest noi tan misteriós. L’Indiana és el nom de l’assistent informàtic del Joan, que l’acompanyarà durant tota aquesta odissea amorosa: només ell el podrà veure i sentir. La parella decideix quedar per primer cop el dia del ball de l’escola, i l’Indiana es converteix en la fada màgica del Joan el Cendrós: el vesteix tot de blau i el pentina amb cura, però amb la condició que a mitjanit sigui a casa. El ball és un èxit, però en Joan ha d'obeir i marxar corrents. L’Helena no el reconeix però té la sort que ha pogut quedar-se amb l’anell que en Joan sempre porta. Així comença la recerca del seu propietari, i per fi l’Helena trobarà el seu Indiana i podrà viure la història d’amor que tant desitja.