Cristina Clemente

Carregant...
Foto de perfil
Adreça de correu electrònic
Data de naixement
Barcelona, 1977. Llicenciada en Direcció i Dramatúrgia per l'Institut del Teatre de Barcelona, ha fet nombrosos seminaris de dramatúrgia amb autors com Sergi Belbel, Carles Batlle, Sergi Pompermayer, David Plana, Javier Daulte i Xavier Albertí, entre d’altres. És dramaturga i guionista de cinema i televisió.
Nom

Resultats de la cerca

Mostrant1 - 2 de 2
  • Obra
    Volem anar al Tibidabo
    (2008) Clemente, Cristina
    L’Eli i la Marta maleeixen el metge que els ha explicat que la seva mare té Alzheimer. Explicar-li a ella no serviria de res, i explicant-li al pare només aconseguirien arravatar-li la felicitat. Així que decideixen, com un joc, fer dia a dia una gimcana particular i amagar-los que la mare està malalta. Quan la cosa comença a complicar-se, li demanen a la Lucía, una amiga, que tingui cura de la mare unes hores al dia. Amb el temps s’adonen que no passen prou temps amb ella i que, a més, només té ulls per la ‘seva’ Lucía, així que decideixen fer-la fora. Finalment, quan la mare mor, s’adonen que, malgrat que aquest projecte les feia contentes, s’hi van capficar tant que van acabar perdent la seva vida: deixant la feina i els estudis, la parella i els amics. I el pare, finalment, ha refet la seva vida amb una nova companya.
  • Obra
    Vimbodí vs. Praga
    Clemente, Cristina
    La comissió que prepara la guarnició del carrer de Praga de la Festa Major de Gràcia es reuneix per organitzar la d’aquest any, que li toca proposar a l’Ariadna. Tots estan espantats per quin disseny portarà i ja comencen a descartar-lo abans de veure’l, perquè aquest any tenen clar que volen deixar el seu etern segon lloc i guanyar els del carrer Duero. Aquest any, però, hi ha una novetat: deixaran treballar al mateix local a la Pilar i la seva família que, com que ella té un càncer molt avançat i sense solució, s’han animat tots a decorar el passatge de Vimbodí perquè a ella li fa molta il·lusió. L’Ariadna havia presentat una proposta sobre Puff, el drac màgic, que representava la seva majoria d’edat com a grup, però quan els de Praga veuen el projecte ideat per la Pilar, que representa molt bé el seu cos cancerós per dins, li proposen de dur-lo a terme. Així, l’Ariadna acabarà, gràcies a la Pilar, fent-lo al passatge, i tot plegat serà un èxit. Abans d’anar-se’n, la Pilar ha acabat fent d’aquest estiu el millor per l’Ariadna, ensenyant-li moltes coses, entre elles el caliu de l'amistat.