Victoria Szpunberg Witt

Carregant...
Foto de perfil
Adreça de correu electrònic
Data de naixement

Resultats de la cerca

Mostrant1 - 6 de 6
  • Obra
    La mujer cansada
    (2003) Szpunberg Witt, Victoria
    Una dona demana a un home que la deixi seure perquè, si no ho fa, caurà. S’ha hagut d’aixecar d’on estava asseguda perquè estava ple de rates. Fa dies que camina demanant informació sobre la seva família, de la que encara no en sap res tot i que ja s’ha venut tot el que tenia per esbrinar-ne alguna cosa. Proposa fer-li uns favors sexuals a canvi que la deixi seure, però finalment s’adona que l’home és mort. Llavors l’empeny i ocupa el seu lloc.
  • Obra
    La memòria d'una Ludisia
    (2008) Szpunberg Witt, Victoria
    Una dona refugiada de la dictadura argentina explica la seva vida actual i recorda com vivia amb la por al cos durant la dictadura del seu país. Una realitzadora de televisió intenta treure-li informació sensacionalista, però la dona té una memòria fràgil, que s'apuntala amb el relat de la seva filla, també present.
  • Obra
    Balena blava
    (2018) Szpunberg Witt, Victoria
    Una directora d'institut que ha dedicat tota la vida als alumnes rep una trucada informant-li que un alumne s'ha unit a un joc macabre que sol acabar amb suïcidi. La directora es pregunta què ha fet malament, repassa la seva labor pedagògica i se sent vella i inadequada per afrontar els nous temps, talment una balena blava atrapada.
  • Obra
    El ball de la Mia Wallace
    (2018) Szpunberg Witt, Victoria
    La Marga ha convidat l’Alícia a casa perquè les seves filles juguin juntes. Es coneixen de l’escola, on fa poc que la filla de l’Alícia s’ha incorporat a classe. La Marga exposa que les mares estan preocupades perquè la filla de l’Alícia pega a les altres nenes i aquestes tenen por. Tot i així, volen ajudar-la, perquè estan molt implicades en l’escola i en l’educació de les seves filles. L’Alícia se sent incòmoda i vol marxar, però la Marga intenta convèncer-la que es quedi. Quan la Marga surt de l’habitació, l’Alícia monologa sobre com és la seva relació amb les altres mares i com, d’ençà que la seva filla ha arribat nova a l’escola, la família se sent jutjada. Quan la Marga torna, l’Alícia crida a la seva filla per fer juntes el ball de Mia Wallace, personatge que interpreta Uma Thurman a la pel·lícula Pulp Fiction.
  • Obra
    La banyera
    Szpunberg Witt, Victoria
    Ella és dins la banyera i Ell compra una cortina de dutxa per canviar la que tenen. Ella, dins del seu cap, camina despullada pel seu pis mentre una veïna la mira i continua enfonsant-se. Ell arriba a casa abans d'hora per fer-li una sorpresa i Ella s'espanta en sentir que Ell arriba inesperadament. Ell va a col·locar la cortina nova i, en veure la banyera plena, hi posa el cap a dins i topa amb un cos nu que no reconeix.
  • Obra
    Un lloc segur
    Szpunberg Witt, Victoria
    El dia del seu comiat de soltera, la Bibliotecària diu al Noi que ha de tancar i li demana que marxi. El Noi, que fa moltes hores que és allà, demana a la Bibliotecària que miri per la finestra i li digui si veu un home molt gras i vestit de negre. Ella diu que sí que hi és. El Noi li respon que no pot sortir i demana que el deixi quedar a passar la nit. Tot seguit, la Bibliotecària veu per la finestra les seves amigues, disfressades, que l'esperen per a la celebració. La noia, amb pressa per marxar, accepta que el Noi es quedi. Aleshores, ell explica que l'home que l'espera a fora només és soroll, i que cadascú té el seu. Finalment, la Bibliotecària mira per la finestra i diu que no hi ha ningú al carrer. El Noi, esperançat, li demana que es quedi amb ell.