Raimon Àvila Castells

Carregant...
Foto de perfil
Adreça de correu electrònic
Data de naixement
Barcelona, 1962. Autor teatral, poeta i professor. Graduat en dansa contemporània per l'Institut del Teatre, actualment és professor de tècniques de coneixement corporal a l'ESAD de l'Institut del Teatre. La seva obra poètica ha guanyat diversos premis de prestigi. Tota la seva obra dramàtica està en aquesta base de dades.
Nom

Resultats de la cerca

Mostrant1 - 2 de 2
  • Obra
    Home perplex
    (1989) Àvila Castells, Raimon
    Tres amics viatgen en cotxe per Mèxic. La germana d'un d'ells i el seu nòvio s'han quedat a casa. L'acció transcorre simultàniament als dos espais. Els diàlegs es creuen i generen coïncidències i interferències entre el que diuen els uns i el que diuen els altres.
  • Obra
    L'illa de les cases buides
    (1996) Àvila Castells, Raimon
    Víctor i Míriam són dos amics que passen junts unes vacances a Cuba. Allà, Víctor s'enamora perdudament d'Alina, una cubana que li segueix el joc per tal d'extraure al màxim possible de diners. Víctor se separa de Míriam sense fer cas dels seus advertiments, i acaba sent víctima d'una estafa que li han preparat els amics d'Alina. Però descobreix l'engany poc abans que sigui consumat i, desencisat de la noia, retorna al costat de Míriam.