Lola Rosales

Carregant...
Foto de perfil
Adreça de correu electrònic
Data de naixement
Es forma com a actriu en diferents escoles d’interpretació, com ara el Col·legi de Teatre, EsArt, Eòlia i Nancy Tuñón. S’estrena com a dramaturga i actriu en l’àmbit professional al costat de Berta Prieto amb "El Chinabum", dirigida per Paula Ribó (La Gleva, 2018). El seu segon text original amb Prieto és "FUCK YOU MODERN FAMILY (o todo sobre mi abuela)" (Sala Beckett, 2019). Posteriorment, estrenen "Derecho a pataleta" (Sala Beckett, 2020). També ha treballat com a ajudant de direcció de David Selvas a "La meravellosa família Hardwicke" (2022), i com a assistent de direcció d'Antonio Banderas a "COMPANY" (2022), de Pau Miró a "Cyrano" (2017) i de Pau Carrió a "Nit de Reis" (2016).
Nom

Resultats de la cerca

Mostrant1 - 1 de 1
  • Obra
    Derecho a pataleta (la missió més trepidant de les Espies de veritat)
    (2023) Rosales, Lola; Prieto, Berta
    Les dues autores de l’obra, vestides amb esmòquing, conversen sobre la seva feina com a creadores i sobre el dret de queixar-se del sistema. Les Espies de veritat reben la missió de salvar el món d’uns malvats que no acaben de saber ben bé qui són. Mentre duen a terme la missió, es plantegen les seves condicions laborals i les seves vides d’espia. Proven diferents alternatives, però cada cop fracassen fins al punt d’acabar a la presó. Són acomiadades de la feina i més tard acaben treballant per una cadena de menjar ràpid, on s’adonen del privilegi que tenien i demanen reincorporar-se com a espies. De nou a la feina, tornen a plantejar-se si realment poden salvar el món. A més, comparteixen els seus veritables sentiments, tant com a personatges com a actrius que les interpreten. Les tres espies, profundament insatisfetes, intenten matar-se entre elles. Finalment, l’Àlex mata les altres dues, convertint-se en la dolenta de la història.