Queralt Riera

Carregant...
Foto de perfil
Adreça de correu electrònic
Data de naixement

Resultats de la cerca

Mostrant1 - 6 de 6
  • Obra
    Holocaust
    (2022) Riera, Queralt
    L’acció se situa en un futur distòpic després de la legalització de les armes a escala mundial. Una parella, Lina i Eliseu s’han quedat tancats dins una casa després de la seva primera cita. Es veuen obligats a quedar-s’hi i no sortir-ne davant l’amenaça violenta que hi ha als carrers on han vist gent morir pels atacs continus. Mentre comparteixen temps i espai valoren les coses que troben a faltar i reflexionen com ningú esperava aquesta situació d’aïllament extrem i, per tant, no hi va haver reacció possible i esperen la salvació o l’extinció definitiva. Incapaç de suportar més la situació l’Eliseu acabarà saltant per la finestra i mentre la Lina el plora arriben notícies que els carrers tornen a ser espais segurs.
  • Obra
    Aquí
    (2017) Riera, Queralt
    Una dona vestida de núvia amb una gran taca de sang al vestit monologa des de Grand Central Station a la ciutat de Nova York sobre l’assassinat del seu promès instant abans de casar-se i com aquest fet l’ha fet fugir fins a Nova York. Sense menjar, equipatge, diners ni lloc on anar ens guiarà per la seva història familiar i vital atrapada al millor lloc on passar desapercebuda. Un any després, convertida en una persona sense llar, i absolutament trencada per dins i per fora, encara vestida de núvia, la dona es planteja si posar fi a la seva vida.
  • Obra
    Amor mor
    (2019) Riera, Queralt
    Una parella s’instal·la a viure al bosc, fugint de la ciutat després que a ella li hagin diagnosticat una malaltia. A través d’escenes i soliloquis estructurats de manera no lineal, reflexionen sobre el futur, l’ecologisme, les pors, la seva relació, la vida, la mort i la fi de l’amor.
  • Obra
    Miseria
    (2021) Riera, Queralt
    La peça ens acosta la vida d’un actor i professor de teatre precari a Barcelona. A través de múltiples monòlegs, el públic s’endinsa en el seu dia a dia: els esforços per pagar el pis, els records d’infantesa, les relacions amoroses i, finalment, el relat de la seva mort. Aquestes escenes, independents entre si, juguen amb recursos dramatúrgics com la repetició de la paraula “misèria” o l’ús recurrent d’un mateix leitmotiv: una nota de comiat.
  • Obra
    Nosaltres
    (2017) Riera, Queralt
    La Martina i l’Albert, germana i cosí del Charlie respectivament, reben unes cartes signades per ell poc després de la seva mort. Es reuneixen amb la Sara i el Quico (una parella), la Valentina i el Martí (una altra parella) i l’Elsa (germana de la Sara), que també han rebut cartes. Durant la trobada surten a la llum secrets que sacsegen les relacions dins del grup mentre intenten retre homenatge al Charlie. La Martina sospita que ell s’ha reencarnat en un peix que el Martí ha dut a la festa. Finalment, la Martina confessa que ella va escriure les cartes, va organitzar la reunió i anuncia que l’any vinent ja no hi serà. Un any després, el grup es retroba, ara sense la Martina i amb dos peixos.
  • Obra
    Calor
    (2016) Riera, Queralt
    La Mia és dins d’una sauna on fa molta calor, en un hotel de Hèlsinki. Es pregunta si hauria de quedar-s’hi i morir de calor, quan entra una dona amb una copa de cava, la Lídia, i comença a parlar. Les dues dones enceten una conversa i descobreixen que són a Hèlsinki com a convidades a la mateixa boda, i que, a més, comparteixen amant i marit, motiu pel qual ell ha decidit no assistir al casament. La Mia confessa a la Lídia que li han trobat un bony al pit i que l’hi han d’extreure, cosa que li provoca molta por. Les dues comparteixen un moment d’intimitat i, quan la Mia es disposa a sortir de la sauna, la Lídia esclata a plorar. Finalment, les dues dones es queden abraçades.