Oriol Puig Grau

Carregant...
Foto de perfil
Adreça de correu electrònic
Data de naixement
Barcelona, 1992. Graduat en l’especialitat de guió i dramatúrgia a l’ESCAC, combina la seva carrera com a creador amb la d’actor. Ha dirigit i coescrit el llargmetratge "El sitio de Otto", estrenat al BCN Film Fest (Barcelona) i seleccionat a festivals com l’Atlàntida Film Fest, Reteena, Cinespaña o el London Spanish Film Festival. És l’autor i director de "Karaoke Elusia", espectacle estrenat a la Sala Beckett en el context del projecte internacional de creació escènica Extended Universe, pel qual ha rebut el Premi Revelació 2020 de la Crítica de les Arts Escèniques de Barcelona. També és autor d’una de les ficcions sonores del projecte Dramawalker.
Nom

Resultats de la cerca

Mostrant1 - 2 de 2
  • Obra
    Karaoke Elusia
    (2020) Puig Grau, Oriol
    En Samuel torna a l'institut després d'haver-se tallat les venes i és acollit pels seus amics, Anita i Cristian. Un dia, però, un grup de companys, al vestuari, agredeixen en Samuel i ho enregistren amb el mòbil. Arran d'aquest fet, per defensar el seu amic, en Cristian ensenya el vídeo als seus professors i la situació es complica davant la intervenció dels pares dels companys agressors. De resultes, en Samuel ha de canviar d'escola. Temps després, els tres amics decideixen celebrar la seva pròpia graduació en un karaoke i, al final de la nit, en Samuel se suïcida.
  • Obra
    Massa brillant
    (2023) Puig Grau, Oriol
    És el primer cop que en Guillem assisteix a un Sarao Drag. Acompanya l’Albert, el seu xicot, i dos amics més, en Víctor i en Gorka. L’àvia d’en Gorka li ha fet un vestit platejat espectacular per participar en el premi del públic i els altres tres amics han de dur uns mocadors a conjunt per al moment de la votació. Això incomoda en Guillem, que no sap si vol ser part activa de la festa. A mesura que la nit avança, la incomoditat del Guillem, que és part del col·lectiu, però alhora se’n vol apartar, es va fent palesa amb el grup fins al punt que acaba patint una reacció al·lèrgica al·lucinatòria. Quan la nit arriba a la seva fi, tornant a casa amb taxi, el Guillem decideix demanar a en Gorka per la seva àvia, apropant-se a ell d’una forma més humana, allunyada dels estereotips que fins llavors l’havien guiat.