Marc Rosich
Carregant...
Adreça de correu electrònic
Data de naixement
23 resultats
Resultats de la cerca
Mostrant1 - 10 de 23
Obra diana(2019) Rosich, MarcLa Sara i la Joana han contactat a través d’una aplicació de cites. La Sara arriba a casa de la Joana, que l’observa a través de l’espiell i posa a prova la seva paciència. Quan finalment li obre la porta, les dues noies tenen una conversa al replà sobre els diferents tipus d’errors i equívocs que es donen a la vida. Això ens descobreix l’obsessió que la Joana encara té amb la seva exparella, fins al punt que, amb el pretext de fer sortir el gat que compartien d’on s’amaga des que l’ex va marxar, li demana a la Sara que es vesteixi amb la roba de l'ex i la interpreti.Obra Negre i grisRosich, MarcLa Dona de negre diu al públic que aprofiti la representació per riure tant com puguin ja que, quan siguin a casa, sols, només podran somriure. Tot seguit la Dona de gris li diu a la Dona de negre que posa massa èmfasi en la paraula "solitud" i que abans ho feia millor. La Dona de negre replica que abans hi havia públic. La Dona de negre explica que un dia va rebre una carta on li deien que té un somriure contagiós. La Dona de gris li diu que ara sí que li ha agradat i, dirigint-se a públic, diu que les dues estan fartes de focus i de responsabilitats.Obra Copi i Ocaña, al purgatori(2004) Rosich, MarcRaul Natalio Roque Damonte, "Copi", i José Pérez Ocaña es troben, sorpresos i desorientats, al purgatori, on s'expliquen les circumstàncies de les seves morts. Ocaña mor l'any 1983, cremat i disfressat de rei sol, durant les festes del seu poble natal, Cantillana, a Andalusia. Copi, per la seva banda, mor de sida l'any 1987. Ocaña era un pintor que vivia a Barcelona i a qui el reconeixement va arribar poc abans de la seva mort, i Copi era un dibuixant de còmic d'origen argentí i resident a París que, a més, es dedicava a la interpretació i a d'altres disciplines artístiques. Ocaña recorda que en una ocasió va assistir a un espectacle que Copi va fer a Barcelona. Finalment, i després de purgar els seus records, se'ls apareix l'Ombra de Pier Paolo Pasolini, que els dóna les indicacions necessàries per passar definitivament al món dels morts, on hauran de començar una nova vida. Abans, però, Copi i Ocaña interpreten un últim rèquiem de comiat.Obra A tots els que heu vingut(2017) Rosich, MarcL'any 2014, enmig de l'esclat del cas Pujol, la Magda, una barcelonina benestant que fa un mes que és vídua, es troba al seu pis de l'Eixample amb l'Home, un indigent a qui Magda acull i demana que l'ajudi a escriure una carta a l'expresident de la Generalitat. A la carta, Magda exposa els sentiments contradictoris que està experimentant després de les recents declaracions del polític, que han fet trontollar tot el seu món. Quan l'Home marxa a portar la carta a l'expresident, es reuneixen al pis, l'Àgata, germana de la Magda, la Sandra i la Clara, filles de la vídua, i la Jana, la neta. Preocupades per la presència de l'Home, les quatre dones discuteixen, entre altres coses, sobre com procedir enfront d'aquella situació. En tornar al pis, l'Home manifesta amb contundència que no té cap intenció de marxar i, a partir d'unes paraules que pronuncia, la Sandra s'adona que l'Home és un antic i admirat company d'universitat de la Clara. Enmig dels preparatius per anar a la manifestació de l'11 de setembre, la Magda rep la resposta, que esperava amb ànsia, de l'expresident. Amb tot, quan s'adona que qui ha escrit la carta en realitat no és Jordi Pujol, sinó l'Home, Magda mor.Obra ASAP (actes de solidaritat amb el patriarcat)(2018) Rosich, MarcL'obra es presenta com un conjunt d'escenes independents on quatre actors/ius, dues dones i dos homes, incorporen una infinitat de veus que parlen i expressen els seus desitjos sexuals més foscos. Malgrat que alguns personatges es mantenen en escena quan se n'acaba una i comença la següent, en realitat són diferents veus que es van succeint una rere l'altra. El conjunt d'escenes acaba sent una mena de retaule impressionista on els diferents personatges mostren com poden arribar a ser de tòxiques i humiliants algunes relacions sexuals i afectives.Obra Unhappy Meals : (Treballs de sexe dispers)Rosich, MarcUna sèrie de veus de diversos personatges anònims (tres veus masculines i tres veus femenines) parlen de sexe, de manera ben explícita, en una acumulació d’escenes no estrictament relacionades entre elles. La relació i els diàlegs que s’estableixen entre aquestes veus, acabarà mostrant la buidor i la misèria existencial en que viuen aquesta colla de personatges desorientats.Obra Diana(2019) Rosich, MarcLa Sara i la Joana han fet "matx" en una aplicació per lligar i han quedat per trobar-se al pis de la Joana. No saben res l'una de l'altra, ni tan sols saben quin aspecte físic tenen. La Sara ja fa més de deu minuts que espera al replà i sap que la Joana és dins el pis, perquè ha sentit el seu mòbil, però no és fins que fa per marxar que la Joana obre la porta. La situació no acaba de fluir, i menys encara quan la Joana, encara del replà estant, explica a la Sara que la Lídia, la seva ex, fa poc que se n'ha anat amb el repartidor d'Amazon. Des de llavors, la Negra, la seva gata, no surt d'una habitació fosca, ja que s'enyora de la Lídia. Aleshores la Joana fa una proposta estrambòtica a la Sara aprofitant que és actriu: li demana que es posi unes peces de roba de la Lídia i que cridi a la gata perquè aquesta reaccioni i torni a fer-li cas. La Sara, d'entrada, s'hi nega. Però no acaba de marxar.Obra Duty Free(2006) Rosich, MarcCinc membres de la tripulació de cabina que treballen per la mateixa companyia aèria viatgen junts per tot el món. La Gretel, una de les auxiliars de vol, anhela ser la nova imatge de l'empresa ara que aquesta editarà un vídeo que apareixerà a tots els avions de la companyia. L'Ivan, el copilot, fa anys que s'ha separat de la seva dona i necessita demostrar constantment que és el mascle dominant allà on va. El Pedrito, un altre auxiliar de vol, compensa la seva inseguretat intentant lligar amb els comandants de vol de la companyia. La Gloria, la cap de les auxiliars, intenta mantenir l'ordre, la jerarquia i la seriositat, tot i que té en secret una relació amb la fotografia d'un model de publicitat. L'Steffi, l'auxiliar més jove, no acaba de saber per què s'ha ficat en aquesta feina. Després de viatges surrealistes i conflictes esbojarrats, els cinc tripulants descobriran que el seu món no és el que sembla i que els Duty Frees de tots els aeroports estan connectats per un portal dimensional.Obra Party LineRosich, MarcWireless demana al públic que desconnecti els seu telèfons mòbils. Tot seguit, Habitat truca a Fnac per saber si ha escoltat tots els missatges que li ha deixat. A continuació, Fnac, Bershka i Habitat mantenen un seguit de diàlegs creuats i confosos. Després, Fnac i H&M parlen sobre la fragilitat de les seves vides per culpa de la tecnologia. Habitat i Bershka critiquen la realitat contemporània i, tot seguit, Wireless i Bershka discuteixen. Habitat, sempre pendent de la cobertura, espera que Wireless respongui les seves trucades. A continuació, Bershka i Habitat queden per trobar-se cara a cara. Posteriorment, Wireless i H&M reflexionen sobre la seva dependència dels telèfons mòbils. Bershka, Fnac i H&M intenten parlar però els costa molt mantenir el contacte telefònic. Wireless promet a Fnac una vida sense fils i, a continuació, escolta els set missatges nous que té a la bústia de veu. Wireless intenta seduir a Habitat i, al final, demana als espectadors que encenguin els mòbils.Obra De tritons i sirenes(2016) Rosich, MarcUn professor d'edat avançada explica que mai s'ha atrevit a mostrar-se com realment se sent, com realment és: una dona. Explica com de petit es veia obligat a dissimular la seva feminitat i com ha canviat tot, en positiu, tot i que les persones de la seva generació sovint continuen tancades a l'armari. El professor té converses amb M., una noia transsexual que representa les generacions joves que han pogut viure amb més llibertat. Amb tot, també topa amb la incomprensió de la seva filla. Finalment, el professor decideix fer el pas i, diguin el diguin, vestir-se de dona i presentar-se al món com a tal.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »