Jordi Sánchez Zaragoza

Carregant...
Foto de perfil
Adreça de correu electrònic
Data de naixement
Barcelona, 1964. Actor, autor teatral i guionista. Llicenciat en art dramàtic i en infermeria, és membre de la companyia teatral Kràmpack, amb la qual ha estrenat les seves obres. Gaudeix d'una gran popularitat gràcies a la sèrie televisiva "Plats bruts".
Nom

Resultats de la cerca

Mostrant1 - 2 de 2
  • Obra
    Excuses
    (2000) Joan, Joel; Sánchez Zaragoza, Jordi
    La nit que la Begoña diu al seu marit Jesús que està embarassada, uns amics, en Christian i la Susanna, que són parella, van a sopar a casa seva. En Christian, que fa el salt a la Susanna constantment, vol convèncer en Jesús perquè deixi la seva feina actual i s'uneixi a ell per fundar una empresa, assegurant-li que serà una forma fàcil de guanyar molts diners. La Begoña, que no ho veu gens clar, li ho prohibeix. La Susanna, d'altra banda, acaba de decidir no acceptar un feina a Madrid que implicaria haver de deixar Barcelona, on viuen. Un any i escaig després, quan es retroben, les coses han canviat. La Susanna ha tallat amb en Christian, ha anat a viure a Madrid, i ara és una famosa presentadora de televisió. Un fet impossibilita la seva felicitat: no pot tenir fills. En Christian, d'altra banda, s'ha adonat de l'error que va ser deixar la Susanna, i ara la persegueix a tot arreu amb l'esperança d'una segona oportunitat. La Susanna, naturalment, ni s'ho planteja. Finalment, en Jesús i la Begoña acaben separant-se, vist el fracàs de continuar utilitzant el seu fill com a excusa per continuar junts.
  • Obra
    Sóc lletja
    (1997) Belbel Coslado, Sergi; Sánchez Zaragoza, Jordi
    "La lletja" és una noia que pateix les conseqüències de tenir un físic poc agraciat. Rebutjada per la societat i traïda pels pocs amics que té, decideix eliminar qualsevol rastre de bellesa al món. Per això es converteix en una assassina i es dedica a matar joves atractius. Per altra banda, Samuel Guasch és un jove director de cinema que és al cim del seu èxit, és físicament perfecte però té un petit complex amb el seu nas. Per això s'opera. "La lletja" en la seva escalada d'assassinats es troba amb Samuel Guasch i el convida a casa. Allà el lliga a una cadira i comença a torturar-lo. En aquest moment, però, Guasch i "la lletja" descobriran l'atracció que senten l'un per l'altra i consumaran la seva passió.