Mostrar el registro sencillo del ítem
Ètica, tatoos i saldos
dc.contributor.author | Pardo, Patrícia | |
dc.contributor.author | González, Chon | |
dc.contributor.other | Pardo, Patrícia | |
dc.date.accessioned | 2021-03-05T10:56:31Z | |
dc.date.available | 2021-03-05T10:56:31Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://dcc.institutdelteatre.cat/handle/123456789/4933 | |
dc.description | Només un dels dos personatges té text: l’actriu que interpreta el cap. L’escenificació requereix la intervenció d’un tatuador -que tatua l’actriu en directe- i d’un maquinista en el paper de cambrer. | ca |
dc.description.abstract | Sobre la taula d’un restaurant de luxe, un cap sense cos comparteix àpat amb el seu cos sense cap, que l’alimenta. A través d’un viatge per les teories de diversos pensadors, el cap reflexiona al voltant dels conceptes “ètica” i “moral”, aquest “sil•logisme en el qual la conclusió no es dedueix de les premisses”. Després d’aquesta reflexió, l’actriu que interpretava el cap ix de sota la taula i es presenta a ella mateixa com l’actriu que és. Tot seguit, explica el concepte “oxímoron” mitjançant diversos exemples com “líder anarquista” o “presumir d’humilitat”, mentre un tatuador la tatua en directe. I, mentre demana al públic que proposi altres exemples d’oxímoron, ofereix als espectadors de passar per les mans del tatuador. | ca |
dc.format.extent | 336 p. | ca |
dc.publisher | Comissura Edicions | ca |
dc.source | Ètica, tatoos i saldos | ca |
dc.subject | Ètica | ca |
dc.subject | Moral | ca |
dc.subject | Filosofia | ca |
dc.subject | Felicitat | ca |
dc.subject | Immortalitat | ca |
dc.subject | Interdisciplinarietat | ca |
dc.title | Ètica, tatoos i saldos | ca |
local.dataredaccio | 2011 | |
local.notesbibliografiques | L’obra editada inclou les il•lustracions d’Alba Cobo. L'antologia també conté: ”En clau de sol”, “A trossos”, “Augusta”, “Avinyó”, “Escurar després de dinar”, “Comissura”, “Aristòtil ha mort o com ser un esnob gilipolles de merda”, “Yaël”, “La incomprensió”, “El fandanga de Marx”, “El meu nom és María José Guisado”, “Ací!”, “Cul Kombat” i “Les solidàries” | ca |
local.festival | I Festival Russafa Escènica | ca |
local.teatre | Sporting Club Russafa (València) | ca |
local.dataestrena | 2011-04-05 | |
local.numpersonatges | P2 H0 D2 | ca |
local.espai | Una gàbia de fils. Al centre, una cadira i una taula d’un restaurant de luxe. | ca |
dc.contributor.epilogista | Rosselló, Ramon X. | |
dc.contributor.epilogista | Marcillas, Isabel | |
local.notesestrena | Obra estrenada en el marc del "I Festival Russafa Escènica", festival de fusió entre arts escèniques i arts plàstiques al barri de Russafa, València. | ca |
local.companyia | Patrícia Pardo | ca |
local.enllaccataleg | http://cataleg.cdmae.cat/lib/item?id=chamo:2907174&fromLocationLink=false&theme=teatre | ca |
local.enllacbdec | https://hdl.handle.net/20.500.12268/120046 | ca |
local.citation.pubplace | València | ca |
local.titol | Obra escollida: 1996-2017 | ca |
Ficheros en el ítem
Ficheros | Tamaño | Formato | Ver |
---|---|---|---|
No hay ficheros asociados a este ítem. |
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Obres
Col·lecció d'obres de la base de dades de Dramatùrgia Catalana Contemporània