• es
    • català
    • español
    • English
    • Acceder
  • español 
    • català
    • español
    • English
  • Login
Base de dades de dramatúrgia catalana contemporània Institut del teatre Diputació de Barcelona Base de dades de dramatúrgia catalana contemporània
Base de dades de dramatúrgia catalana contemporània
Ver ítem 
  •   Dramatúrgia Catalana Contemporània
  • Dramatúrgia Catalana Contemporània
  • Obres
  • Ver ítem
  •   Dramatúrgia Catalana Contemporània
  • Dramatúrgia Catalana Contemporània
  • Obres
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

El professor

Thumbnail
  Ver Estadísticas de uso
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítem
  • Datos de la obra
  • Datos bibliográficos
Buchaca, Marta
Fecha de redacción2024
Palabras claveTeatre breu; Educació; Família; Maternitat / Paternitat; mort
Número de personajesP2 H2 D0
EspacioIndefinit
Resumen
Mentre corregeix exàmens, el professor espera la mare de la Carla, una alumna que acaba de perdre el pare. Però qui apareix és el pare del Jan, un altre alumne, que li demana cinc minuts abans de marxar a una reunió de feina.

Li explica que el Jan li ha dit que el professor l’ha fet fora de classe i l’ha agredit. Assegura que s’esforça a ser un pare present —el seu, diu, no ho va ser mai— i que, tot i haver de marcar límits, manté una relació de confiança amb el seu fill.

El professor nega haver-lo agredit, però admet que el va fer fora per haver-lo insultat després de rebre una mala nota. El pare no reconeix aquest comportament en el seu fill. Llavors, el professor li mostra la redacció del Jan, on aquest diu que tant de bo s’hagués mort el seu pare, perquè és un home normal i pesat.

En silenci, el pare s’excusa: diu que fa tard a una reunió amb el seu pare —i que aquest no suporta que arribi tard.
TítuloEntreacte(s) - Dramatúrgia catalana breu
EditorialEditorial Comanegra; Institut del Teatre, Diputació de Barcelona
LugarBarcelona
Fecha de publicación2024-10
Página/s269
ColecciónDramaticles- Antologies dramàtiques;13
Notas bibliográficas
Entreacte(s) és un recull de peces breus d’autors catalans on hi participen: Lluïsa Cunillé, Josep Maria Miró, Victòria Szpunberg, Marc Rosich, Cristina Clemente, Jordi Casanovas, Guillem Clua, Pau Miró, Helena Tornero, Denise Duncan, Llàtzer Garcia, Daniela Feixas Conte, Pere Riera, Marta Aran, Anna Maria Ricart Codina, Mart Artigau i Queralt, Jordi Prat i Coll, Lara Díez Quintanilla, Mercè Sarrias, Eu Manzanares, Jordi Galceran, Queralt Riera, Marta Buchaca, David Plana i Josep Maria Benet i Jornet.
Información proporcionada por el autor2025-04
Última actualización2025-05-31

Copyright © 2018 Centre de Documentació i Museu de les Arts Escèniques | Todos los derechos reservados | Aviso legal

Contacto | Sugerencias
 

 

Con la participación de:

Logo AELCLogo SGAE

Listar

TodoComunidades & ColeccionesAutoresTítulosPalabras claveNúmero de personajesEsta colecciónAutoresTítulosPalabras claveNúmero de personajes

Copyright © 2018 Centre de Documentació i Museu de les Arts Escèniques | Todos los derechos reservados | Aviso legal

Contacto | Sugerencias