Benvinguts
Dades de l'obra
Dades bibliogràfiques
Data de redacció: 2022
Nombre de personatges: P8 H3 D5
Espai: Carrers d'un barri tradicionalment obrer de l'extraradi de Barcelona.
Resum: En un barri de l'extraradi de Barcelona s'hi està celebrant la festa major enmig d'una onada de disturbis provocada pel suïcidi d'en Joanet, un veí que es va llançar al buit quan estava a punt de ser desnonat.
En Paco, propietari d'un bar del barri, i la Montse, la flamant regidora de cultura de l'ajuntament, han decidit vendre un pis que tenien perquè la Laura, la seva filla, pugui obrir una galeria d'art al centre. En aquest pis fins ara hi vivien la Raissa i el seu fill Omar, que hauran de buscar-se un nou lloc on viure.
La Vickey ha obert una pastisseria vegana a la caseta on anys aban ... Veure més.
Notes de l'obra: Text escrit en el marc del IX Laboratorio de Escritura Teatral de la Fundación SGAE.
Editorial: Fundación SGAE
Lloc: Madrid
Data de publicació: 2022-07-01
Pàgina/es: 528 p.
Col·lecció: Teatroautor;
Notes bibliogràfiques: Hi participen: Markel Hernández, Daniel J. Meyer, Miguel Mota, Paz Palau i Mélanie Werder Avilés.