Amén

Carregant...
Miniatura
Autoria
Informació proporcionada per l'autor
Dades de l'obra
Dades de l'estrena
Dades bibliogràfiques
Data de redacció: 2005
Nombre de personatges: P3
Espai: Estats Units, 2005; Iran, 2005: Espanya, 2005; Espanya, 1996; Tot el món, 1990; Espanya, 1954; Fuente Grande, 1936, sota una olivera
Resum: A través de diverses escenes situades majoritàriament a l'Estat espanyol, però també a altres països del món (entre les quals destaquen l'assassinat de Federico Garcia Lorca, l'any 1936; l'empresonament de cinc-mil homosexuals sota el pretext de la Ley de Vagos y maleantes el 1955; la manifestació contra el matrimoni homosexual que col·lapsa Madrid el 2005; o el reconeixement, per part de l'OMS, que els homosexuals no són malalts psiquiàtrics, el 1990), "Amén" reflexiona sobre la repressió, per motius d'orientació sexual, perpetuada al llarg de la història, fent èmfasi especialment en el paper ... Veure més.
Notes de l'obra: - En l'obra, s’indica que el text és escrit per a tres intèrprets, dels quals no s’especifiquen els gèneres. Tot i que els intèrprets només siguin tres, cadascun d’ells interpreta múltiples personatges. -Text en castellà.
Títol: Matrimonios
Prologuista: Mira, Juanluis
Presentador: Heras, Guillermo
Revista: Amén
Lloc: Alacant
Data de publicació: 2006
Pàgina/es: 185 p.
Col·lecció: Laboratorio Teatral; 1
Notes bibliogràfiques: Hi participen: Jerónimo Cornelles, Antonio Crespo, Javier López Alós, Yanina Marini, Pedro Montalbán Kroebel, Pedro Alejandro Serrano Villa.
Enllaç al catàleg