La solitud de l'u

No hi ha miniatura disponible
Informació proporcionada per l'autor
2019-04-04
Els següents fitxers sobre la de llicència estan associats a aquest element:
Creative Commons BY-NC-ND License
Llevat que s'indiqui el contrari, es descriu la llicència d'aquest article com Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
Dades de l'obra
Dades de l'estrena
Dades bibliogràfiques
Data de redacció: 2018
Nombre de personatges: P2 H1 D1
Espai: Esplanada d'un Institut de Batxillerat d'una població mitjana de Catalunya.
Resum: L'1 d'octubre del 2017, durant el referèndum d'autodeterminació de Catalunya, un Policia Nacional d'uns vint-i-cinc anys del sud d'Espanya, Ell, i la directora d'un Institut de Batxillerat, Ella, de 50 anys, es troben cara a cara just en el moment en què el policia és a punt de colpejar amb la seva porra a la dona. Els pensaments de l'un i de l'altre durant el segon abans del cop, configuren el diàleg intern entre els dos personatges, que reflexionen sobre la situació en què es troben: Ell compleix ordres enfront d'un acte declarat il·legal i es qüestiona si ha de colpejar una dona que podria ... Veure més.
Notes de l'obra: Temps: 1 d'octubre de 2017, de les 9h27'35'' a les 9h27'36" L'obra transcorre en menys d'un segon.
Direcció: Solà, Israel
Data de l'estrena: 2018-02-19
Notes de l'estrena: Peça curta sobre els fets de l'1 d'octubre de 2017 a Catalunya. Estrenada en lectura escenificada al Teatre Lliure, l'any 2018, dins del cicle En Procés. Intèrprets: Alejandro Bordanove i Laura Conejero.