Dos tristes tigres

Carregant...
Miniatura
Informació proporcionada per l'autor
2004-01-01
Dades de l'obra
Dades de l'estrena
Dades bibliogràfiques
Data de redacció: 1993
Nombre de personatges: P6 H6
Espai: Tres espais: Un interior, un pis sense moblar i un carrer.
Resum: "De tigres": Un mestre del tir amb arc ensenya al seu alumne. "Transacción": Diàleg entre un venedor de pisos i un possible comprador. "Casi todas locas": Un home ha intentat suicidar-se per amor. "La calle del Remolino": un home demana a un altre on hi ha el carrer del Remolino i aquest monologa sense deixar-lo marxar.
Data de l'estrena: 93-11-24
Notes de l'estrena: Es van estrenar tres dels quatre textos ("De tigres", "Transacción" i "La calle del Remolino"), precedits per "Ahí está" (de "Pervertimento y otros gestos para nada"). En la reposició es va incloure "Casi todas locas". El text correspon a les pàgines 17-45.
Lloc: Madrid
Data de publicació: 1994
Pàgina/es: 95 p.
Col·lecció: La avispa
Notes bibliogràfiques: Editada dins de "Mísero Próspero y otras breverías", que conté "Mísero Próspero", "Dos tristes tigres", "Claroscuros" i "El canto de la rana". "Dos tristes tigres" conté "De tigres", "Transacción", "Casi todas locas" i "La calle del Remolino". Claroscuros conté "Lo bueno de las flores es que se marchitan pronto", "Mal dormir" i "Retrato de mujer con sombras".
Enllaç al catàleg