L’home invisible

dc.contributor.authorSirera Turó, Rodolf
dc.contributor.companyLa Pavana
dc.contributor.directorRafael Calatayud
dc.date.accessioned2025-09-29T11:48:16Z
dc.date.available2025-09-29T11:48:16Z
dc.date.created2013-11
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2025-06
dc.descriptionUn espectacle inspirat en el personatge de la novel·la del mateix títol d’H.G Wells. Text amb aportacions de Nacho Diago i propostes dramatúrgiques de Rafael Calatayud. A l'obra, a més de l'home invisible, també apareix el Doctor Moreau (de la novel·la també de H. G. Wells 'L'illa del Doctor Moreau') així com els personatges de Sherlock Holmes, el Doctor Watson i el Professor Moriarty creats per Arthur Conan Doyle.
dc.description.abstractEl Doctor Griffin treballa al servei del pare de la seva promesa Glòria, el Doctor Moreau, i del professor Moriarty. Griffin desapareix just en el moment en què acaba de resoldre la fórmula de la invisibilitat. En Moreau i en Moriarty necessiten trobar-lo amb urgència per lliurar la fórmula al seu cap, Hynkel, que vol dominar el món amb un exèrcit invisible. La Glòria, desesperada per la desaparició del seu promès, contracta els serveis de Sherlock Holmes i John Watson per resoldre el misteri. Just quan en Moriarty està a punt d’aconseguir la fórmula de la invisibilitat, en Holmes troba Griffin amagat amb els resultats de les seves investigacions. D'aquesta manera, la jove parella finalment es retroba.
dc.format.extent895
dc.identifier.urihttps://dcc.institutdelteatre.cat/handle/123456789/6303
dc.language.isoca
dc.publisherInstitució Alfons el Magnànim
dc.relation.ispartofL’home invisible
dc.subjectCiència
dc.subjectCiència ficció
dc.subjectMisteri
dc.subjectFantasia
dc.subjectTeatre familiar
dc.titleL’home invisible
dc.typeObra
dspace.entity.typePublication
local.citation.pubplaceValència
local.dataestrena2014-01-30
local.enllaccataleghttps://cataleg.cdmae.cat/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=135839
local.espaiDiferents espais situats a la ciutat de Londres.
local.nomlocalSala Escalante de València
local.notesbibliografiquesVolum 2: Números de pallassos ; Indian Summer ; La Caverna ; Un Fill és un regal de Déu ; Maror (Les regles del gènere) ; Falta ; L’Última cinta ; Punt de fuga ; La Mirada de l’alquimista ; Pluja ; Un Home pacífic ; Pla de vol ; Raccord ; Autògraf ; Trio ; Autonòmics ; L’Home invisible ; Plagi ; Supervivents ; Matinada ; El Deute ; Clandestins.
local.numpersonatgesP12 H10 D2
local.titolTeatre Complet 2
relation.isAuthorOfPublication2f14fee7-f5b1-4094-ac8d-08f94523fdc8
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery2f14fee7-f5b1-4094-ac8d-08f94523fdc8
Fitxers
Paquet original
Mostrant1 - 1 de 1
Carregant...
Miniatura
Name:
edition-153258.jpg
Size:
93.61 KB
Format:
Joint Photographic Experts Group/JPEG File Interchange Format (JFIF)
Description:
portada
Paquet de llicències
Mostrant1 - 1 de 1
No hi ha miniatura disponible
Name:
license.txt
Size:
1.92 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description:
Col·leccions