• en
    • català
    • español
    • English
    • Login
  • English 
    • català
    • español
    • English
  • Login
Base de dades de dramatúrgia catalana contemporània Institut del teatre Diputació de Barcelona Base de dades de dramatúrgia catalana contemporània
Base de dades de dramatúrgia catalana contemporània
View Item 
  •   Dramatúrgia Catalana Contemporània
  • Dramatúrgia Catalana Contemporània
  • Obres
  • View Item
  •   Dramatúrgia Catalana Contemporània
  • Dramatúrgia Catalana Contemporània
  • Obres
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

El somni de la música vivent

Thumbnail
  View Usage Statistics
Metadata
Show full item record
  • Play data
  • Bibliographic data
Albanell Tortadés, Josep
KeywordsConte; Creació artística; Música; Passat / present; Somni; Teatre juvenil
Number of charactersP5 H5 D0
SpaceUn dormitori i un laboratori.
Abstract
Un dia que l'Armengol dorm, somnia que un inventor rep la visita d'un melòman que li proposa inventar un aparell que transformi la música clàssica en animalons vius i que, a la vegada, sigui capaç de transformar animals vius en música. La raó és que odia la música moderna i espera que, amb aquesta màquina, pugui reproduir i estendre fàcilment la música clàssica. L'inventor aconsegueix crear la màquina somniada pel melòman, però mesos més tard aquest li torna enfadat perquè els animalons que descendeixen de la música clàssica es converteixen en la sorollosa música moderna. Just llavors, l'Armengol és despertat pel seu millor amic.
Notes
Dos actors han d'interpretar quatre personatges.
Num. homes actors: 3. Num. dones actrius: 0. Num. altres: 0.
TitleQuatre pecetes i mitja
EditorEdicions Baula
PlaceBarcelona
Date issued1998
Page/s107 p.
CollectionAla Delta;106
Bibliographic notes
-Il.lustrador: Tobella, Montserrat
Aquesta obra està publicada dins de “Quatre pecetes i mitja” de Joles Sennell, que inclou “La diadema”, “La llàntia”, “El somni de la música vivent”, “El carro d’històries” i “Els tímids”.

El text correspon a les pàgines 51-68.
Link to catalogueView record
Information provided by the author2004-01-01
Last update2018-11-07

Copyright © 2018 Centre de Documentació i Museu de les Arts Escèniques | All rights reserved | Legal warning

Contact Us | Send Feedback
 

 

With the participation:

Logo AELCLogo SGAE

Browse

AllCommunities & CollectionsAuthorsTitlesKeywordsNumber of charactersThis CollectionAuthorsTitlesKeywordsNumber of characters

Copyright © 2018 Centre de Documentació i Museu de les Arts Escèniques | All rights reserved | Legal warning

Contact Us | Send Feedback