Canguro
dc.contributor.author | Batlle Jordà, Carles | |
dc.date.accessioned | 2019-05-21T10:18:42Z | |
dc.date.available | 2019-05-21T10:18:42Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://dcc.institutdelteatre.cat/handle/123456789/4410 | |
dc.description.abstract | Un home explica contes a un nen a través d'una paret per mirar que deixi de plorar. Primer n'hi explica un sobre Jesús de Natzaret i un escolà que li desclava les mans, de manera que cau de morros i el renya. La criatura segueix plorant. El següent tracta d'un noi que creua tot el món a la recerca d'algú que li afirmi ser feliç. Un dia, quan ell aconsegueix ser-ho plenament, té un accident, i és amb qui ha xocat que hagués afirmat ser-ho. Ara qui plora és l'home. | ca |
dc.format.extent | 104 p. | ca |
dc.publisher | Editorial AADPC | ca |
dc.relation.ispartofseries | Teatre-Entreacte;78 | |
dc.subject | Conte | ca |
dc.subject | Monòleg | ca |
dc.subject | Felicitat | ca |
dc.title | Canguro | ca |
local.dataredaccio | 2008 | |
local.notesbibliografiques | Recull de textos que vol servir d'eina per a actors i actrius a l'hora de triar material per preparar audicions. Hi participen: Àngels Aymar, Carles Batlle, Jordi Barra, Carlos Be, Ever Blancet, Araceli Bruch, Marta Buchaca, Toni Cabré, Joan Cavallé, Cristina Clemente, Jordi Faura, Óscar González, Pau Guix, Rosa M. Isart, Carles Mallol, Josep M. Miró Coromina, Pau Miró, Manuel Molins, Mercè Sarrias, Esteve Soler, Helena Tornero, Manuel Veiga. | ca |
local.numpersonatges | P1 H1 D0 | ca |
local.espai | Un menjador | ca |
dc.contributor.prologuista | Vàzquez Ila, Gerard | |
local.enllaccataleg | http://cataleg.cdmae.cat/lib/item?id=chamo:119863 | ca |
local.datainformaciofitxa | 2019 | |
local.titol | Monòlegs per a audicions: vint-i-dues propostes inèdites |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
There are no files associated with this item. |
This item appears in the following Collection(s)
-
Obres
Col·lecció d'obres de la base de dades de Dramatùrgia Catalana Contemporània