Spot
Data de redacció2002
Nombre de personatgesP4 H2 D2
EspaiEspai no indicat.
Resum
Spot ens evidencia, a través de 16 escenes diferents, que som fills de la publicitat. Els spots formen part de la nostra cultura i del nostre teixit sentimental i és des d'aquests que ens relacionem i desdramatitzem la vida, però també és un dels punts en què la humanitat s’absurditza a si mateixa.
A partir de situacions quotidianes i amb una fina crítica subjacent, sobrepassant l’anècdota, veiem uns personatges que parodien el comportament social hegemònic, com si visquessin en un anunci que mai s’ha d’acabar, amb un incessant consum de necessitats supèrflues.
A partir de situacions quotidianes i amb una fina crítica subjacent, sobrepassant l’anècdota, veiem uns personatges que parodien el comportament social hegemònic, com si visquessin en un anunci que mai s’ha d’acabar, amb un incessant consum de necessitats supèrflues.
Notes
EspectacleSpot
Director/sAlberola, Carles
Companyia/esAlbena Teatre
Festival22a Fira de Teatre al Carrer (Tàrrega)
TeatreTeatre Ateneu (Tàrrega)
Data de l'estrena2002-09-07
Enllaç a 'Bases de Dades d'Espectacles'https://hdl.handle.net/20.500.12268/129902
ProloguistaAlapont Ramon, Pasqual
EditorialBromera
LlocAlzira
Data de publicació2003-09
Pàgina/es147
Col·leccióBromera/Teatre;29
Enllaç al catàlegVeure fitxa
Informació proporcionada per l'autor2019
Darrera actualització2019-06-25