• en
    • català
    • español
    • English
    • Login
  • English 
    • català
    • español
    • English
  • Login
Base de dades de dramatúrgia catalana contemporània Institut del teatre Diputació de Barcelona Base de dades de dramatúrgia catalana contemporània
Base de dades de dramatúrgia catalana contemporània
View Item 
  •   Dramatúrgia Catalana Contemporània
  • Dramatúrgia Catalana Contemporània
  • Obres
  • View Item
  •   Dramatúrgia Catalana Contemporània
  • Dramatúrgia Catalana Contemporània
  • Obres
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

A mi no em diguis amor

Thumbnail
  View Usage Statistics
Metadata
Show full item record
  • Play data
  • Premiere data
  • Bibliographic data
Buchaca, Marta
Drafting date2010
KeywordsAmor; Triangle amorós; Passat / present; Família; Droga; Engany; Parella
Number of charactersP9 H5 D4
SpacePàrquing-vivenda; pis antic.
Abstract
A Barcelona, en un futur pròxim (l’obra s’escriu el 2010 i es projecta el 2015), l’amor i les famílies han quedat prohibits, de manera que qui s’hi oposi ha d’exiliar-se en uns pàrquings convertits en habitatges. Així doncs, la família que la Mari i el Jaume han construït ha de canviar de casa, ja que la parella està convençuda que no vol trencar i que és el millor per a tots. La filla, però, està decidida a fer-los canviar d’idea i intenta subministrar a la mare unes injeccions per deixar d’estimar, però no ho aconseguirà. Finalment, tots, animats per l’avi, faran veure al Jaume que el millor és separar-se. Així, l’avi l’ajuda a desidealitzar la parella que feien amb la seva dona, explicant-li la veritat: no estaven feliçment casats, com ell es pensava, sinó que tot era una farsa per no fer-li mal. El Jaume mig es decideix, i trenca amb la Mari. Però hi ha coses que no es poden, ni es volen, trencar.
Notes
L'acció de l'obra té lloc en dos temps i dos espais diferents: el present (2015) i el passat (1995). L'espai del primer és un pàrquing que s'ha convertit en habitatge. Les escenes del segon són introduïdes pel personatge del Ramon a manera de flaixbac.
ShowA mi no em diguis amor
Director/sBuchaca, Marta
Company/iesTNC
TheaterTeatre Nacional de Catalunya. Sala Tallers
Release date2010-03-11
Release notes
Obra sorgida dins el projecte T6 del TNC de promoció de la nova dramatúrgia catalana.
Link to 'Bases de Dades d'Espectacles'http://bdec.cdmae.cat/catalog/18216
TitleMarta Buchaca (2005-2018)
PrologueGalceran Ferrer, Jordi
EditorArola Editors
PlaceTarragona
Date issued2019-01
Page/s431
CollectionTextos a part. Teatre reunit.;9
Bibliographic notes
El text correspon a les pàgines 165-208.
Link to catalogueView record
Information provided by the author2019
Last update2020-01-28

Copyright © 2018 Centre de Documentació i Museu de les Arts Escèniques | All rights reserved | Legal warning

Contact Us | Send Feedback
 

 

With the participation:

Logo AELCLogo SGAE

Browse

AllCommunities & CollectionsAuthorsTitlesKeywordsNumber of charactersThis CollectionAuthorsTitlesKeywordsNumber of characters

Copyright © 2018 Centre de Documentació i Museu de les Arts Escèniques | All rights reserved | Legal warning

Contact Us | Send Feedback