• en
    • català
    • español
    • English
    • Login
  • English 
    • català
    • español
    • English
  • Login
Base de dades de dramatúrgia catalana contemporània Institut del teatre Diputació de Barcelona Base de dades de dramatúrgia catalana contemporània
Base de dades de dramatúrgia catalana contemporània
View Item 
  •   Dramatúrgia Catalana Contemporània
  • Dramatúrgia Catalana Contemporània
  • Obres
  • View Item
  •   Dramatúrgia Catalana Contemporània
  • Dramatúrgia Catalana Contemporània
  • Obres
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

7 acotacions per a començar una obra de teatre surrealista sobre Barcelona

Thumbnail
  View Usage Statistics
Metadata
Show full item record
  • Play data
  • Bibliographic data
Soler, Esteve
KeywordsTeatre breu; Barcelona; Turisme; Ciutat; Gentrificació; Pobresa; Civisme
Number of charactersP11 H8 D3
SpaceLa Rambla; una cafeteria de franquícia al barri Gòtic; un pis luxós de l’Eixample dret; un cinema prop de la plaça de la Universitat; El Raval; una casa a Pedralbes i una al Poble Sec; un espai indefinit; Barcelona feta maqueta gegant
Abstract
Un veí de La Rambla rep l’impacte d’un test que cau des d’un edifici. En arribar a una cafeteria de franquícia del barri Gòtic, el seu encarregat es troba que han traslladat el negoci. A un pis luxós, tres gossos devoren el cos sense vida de la seva propietària. Després de fer cua per entrar a un cinema prop de plaça Universitat, una noia s’adona que el que té al davant és en realitat un centpeus humà. Al Raval, un captaire espera la primera moneda del dia. Dos homes sense feina –un de Poble Sec i l’altre de Pedralbes- es lleven simultàniament a casa seva. Un nen construeix una maqueta a mida real de la ciutat de Barcelona perquè tothom hi pugui viure però, amb el temps, la maqueta perd tot el seu interès.
Notes
- Cap dels personatges no té text definit.
- A part dels onze personatges, també apareixen tres gossos, un dels quals parla. D’altra banda, apareix també un cos fet de molts cossos: com un centpeus humà.
- En l’última acotació apareix un nombre indeterminat de personatges secundaris.
TitleEn contra. 23 contes teatralitzats
Editor3 i 4, cop
PlaceLa Canyada
Date issued2013-05
Page/s146 p.
CollectionTres i quatre;99
Bibliographic notes
L'antologia també conté: “Contra el progrés (7 obretes surrealistes)”, “Contra l’amor (7 obretes burlesques)”, “Contra la democràcia (7 obretes de Grand Guignol)”, “Tornar de les vacances”.
Link to catalogueView record
Last update2020-01-31

Copyright © 2018 Centre de Documentació i Museu de les Arts Escèniques | All rights reserved | Legal warning

Contact Us | Send Feedback
 

 

With the participation:

Logo AELCLogo SGAE

Browse

AllCommunities & CollectionsAuthorsTitlesKeywordsNumber of charactersThis CollectionAuthorsTitlesKeywordsNumber of characters

Copyright © 2018 Centre de Documentació i Museu de les Arts Escèniques | All rights reserved | Legal warning

Contact Us | Send Feedback