dc.contributor.author | Díez Quintanilla, Lara | |
dc.contributor.other | Díez Quintanilla, Lara | |
dc.date.accessioned | 2020-07-23T15:11:30Z | |
dc.date.available | 2020-07-23T15:11:30Z | |
dc.identifier.uri | http://dcc.institutdelteatre.cat/handle/123456789/4841 | |
dc.description.abstract | B i M es troben i recorden haver-se vist anteriorment, però no saben en quin moment. Aleshores, entre records, comencen a representar diferents generacions de dones que han patit maltractaments i tota mena de tortures. Les dues dones esdevenen antigues guerreres brutalment assassinades per les seves pròpies tribus, monges clausurades i sacrificades en nom de Déu o mares que practiquen l'ablació a les seves filles. També es converteixen en dones benestants que segueixen un patró establert, i una d'elles és assassinada pel seu marit. Després recorden quan van ser esclaves sexuals, víctimes de tota mena d'abusos. Finalment, M i B decideixen emprendre un nou viatge per intentar deixar de ser, elles mateixes i totes les generacions de dones que porten dins, les oblidades. | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ | |
dc.source | Les oblidades | ca |
dc.subject | Condició de la dona | ca |
dc.subject | Generacions | ca |
dc.subject | Maltractament | ca |
dc.subject | Feminitat | ca |
dc.subject | Heteropatriarcat | ca |
dc.subject | Ablació | ca |
dc.subject | Sacrifici | ca |
dc.subject | Violència masclista | ca |
dc.title | Les oblidades | ca |
local.teatre | Teatre Akadèmia (Barcelona) | ca |
local.dataestrena | 2019-05-22 | |
local.numpersonatges | P2 H0 D2 | ca |
local.espai | Un quadrilàter ple de nines. | |
local.premi | Premi Teatre Akadèmia 2019 | ca |
dc.contributor.adaptador | | |
local.companyia | La Volcànica | ca |
local.companyia | Teatre Akadèmia | ca |
local.enllacbdec | https://hdl.handle.net/20.500.12268/124880 | ca |
local.datainformaciofitxa | 2020 | |