A les portes de la ciutat
 No hi ha miniatura disponible 
Autoria
Informació proporcionada per l'autor
 2020-11-12 
Dades de l'obra
Dades de l'estrena
Data de redacció:  2020-02 
Nombre de personatges: P8 H8 
Espai:  Esplanada davant de les vuit portes d'una ciutat fortificada. 
Resum: Vuit cabdills, cadascun amb el seu exèrcit, es troben acampats des de fa mesos davant les vuit portes d'entrada a una ciutat aparentment inexpugnable. Es reuneixen per decidir com i quan decidiran fer l'atac final per entrar, però no es posen d'acord: uns volen atacar la ciutat avui mateix, altres prefereixen esperar instruccions del Cap Suprem que està fent la guerra a l'estranger, i d'altres han començat a creure en l'Oracle de la Cova, que els ha dit que esperessin... Els seus soldats estan impacients i alguns amenacen de revoltar-se. L'ambient es degrada. El temps passa i els vuit cabdills ... Veure més. 
Notes de l'obra:  Obra escrita per al Grup de Teatre del Centre Penitenciari de Lledoners, per encàrrec de l'AADPC i l'Institut del Teatre. Inspirada en 'Els set contra Tebes' d'Èsquil. 
Espectacle: A les portes de la ciutat 
Direcció:  Borrell, Quim 
Data de l'estrena: 2020-11-10
Notes de l'estrena:  Lectura radiofònica emesa al programa 'Això és un drama!' (iCatFM), des del MAE de l'Institut del Teatre. 



