• ca
    • català
    • español
    • English
    • Entra
  • català 
    • català
    • español
    • English
  • Connexió
Base de dades de dramatúrgia catalana contemporània Institut del teatre Diputació de Barcelona Base de dades de dramatúrgia catalana contemporània
Base de dades de dramatúrgia catalana contemporània
Visualitza element 
  •   Dramatúrgia Catalana Contemporània
  • Dramatúrgia Catalana Contemporània
  • Obres
  • Visualitza element
  •   Dramatúrgia Catalana Contemporània
  • Dramatúrgia Catalana Contemporània
  • Obres
  • Visualitza element
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Desagertzeak

Thumbnail
  Veure estadístiques d'ús
Metadades
Mostra el registre complet de l'element
  • Dades de l'obra
  • Dades de l'estrena
  • Dades bibliogràfiques
Miró, Jaume
Data de redacció2012
Paraules clauTeatre breu; País Basc; Humor negre; Xenofòbia
Nombre de personatgesP3 H2 D1
EspaiUna llibreria.
Resum
Un conegut empresari de l'illa ha desaparegut i el propietari d'una llibreria i una clienta habitual, amb qui vol tenir una relació, sospiten d'un veí basc que fa poc que s'ha instal·lat a la població. El veí basc es presenta a la llibreria perquè vol comprar el diari i els altres dos l'acusen de ser un etarra segrestador. El basc, atònit, no es pot creure aquesta acusació sense fonament, però amb un seguit d'accions absurdes l'acaben matant. Al cap de poc se sap que l'empresari suposadament segrestat ha tornat tranquil·lament a casa; se n'havia anat de festa en un iot a Menorca.
Ara la preocupació del llibreter i la clienta, que han assassinat el basc només per prejudicis, és com desfer-se del cadàver.
EspectacleDesagertzeak
Director/sMiró, Jaume
TeatreCapdepera (Mallorca)
Data de l'estrena2012-06-21
TítolMiniatures teatrals 3. 12 peces originals de microteatre
EditorialÒrbita
LlocPalma
Data de publicació2012
Pàgina/es138 p.
Col·leccióMiniatures teatrals;3
Notes bibliogràfiques
Hi participen: Juanma Palacios, Xavier Núñez, Toni Lluís Reyes, Joan Fullana, Jaume Miró, Salvador Oliva, Tomeu Oliver, Mar Pla, Josep Ramon Cerdà, David Mataró, Aina García Paredes, Tià Lladó i Bernat Molina.
L'obra 'Desagertzeak' correspon a les pàgines 50-61.
Enllaç al catàlegVeure fitxa
Informació proporcionada per l'autor2022-07-07
Darrera actualització2022-07-15

Copyright © 2018 Centre de Documentació i Museu de les Arts Escèniques | Tots els drets reservats | Avís legal

Poseu-vos en contacte amb nosaltres | Envieu suggeriments
 

 

Amb la participació de:

Logo AELCLogo SGAE

Visualitza

TotComunitats i col·leccionsAutorsTítolsParaules clauNombre de personatgesAquesta col·leccióAutorsTítolsParaules clauNombre de personatges

Copyright © 2018 Centre de Documentació i Museu de les Arts Escèniques | Tots els drets reservats | Avís legal

Poseu-vos en contacte amb nosaltres | Envieu suggeriments