El color del gos quan fuig
 No hi ha miniatura disponible 
Autoria
Informació proporcionada per l'autor
 2004-01-01 
Dades de l'obra
Dades de l'estrena
Dades bibliogràfiques
Data de redacció:  1997 
Nombre de personatges: P2 D2 
Espai:  Un espai: Interior indeterminat. 
Resum: Just abans de separar-se, dues dones, una sogra i la seva jove, fan recompte de les històries que han robat i n'escullen les millors per quedar-se'n una de record que expliqui la seva vida. La història de Ruth i Noemí, d'Hècuba i Andròmaca són mirall i paràbola de la relació que tenen les dues dones. Al final, la història Draupadi, una jove que mata la seva sogra, Xandra, fent-li massatges amb un oli perfumat, fa confluir la història narrada amb l'acció dramàtica: la dona jove ha decidit l'últim destí de la dona gran. 
Notes de l'obra:  Només a través de les històries que s'expliquen les dues protagonistes aconsegueixen vehicular la seva estimació.
Num. homes actors: 0. Num. dones actrius: 2. Num. altres: 0. 
Editorial:  Edicions C. / Grup Focus 
Lloc: Barcelona
Data de publicació:  1997 
Notes bibliogràfiques:  Dins: "Nous Autors Catalans", conjuntament amb "Mala sang" de David Plana i "A trenc d'alba" d'Ignasi Garcia. 
 Enllaç al catàleg 


